برگزاری نخستین نمایشگاه شهر پایدار در کیش

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار در جزیره‌ی کیش

نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار از روز پنج‌شنبه 6 دی تا یکشنبه 9 دی 1401 در جزیره‌ی زیبای کیش برگزار شد. گروه دلفین نیز در کنار بیش از 280 شرکت‌کننده از جمله دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها، وزارت‌خانه‌ها، شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات هوشمند، استانداری‌ها، شهرداری‌های تهران و کلان‌شهرها، شرکت‌های استارتاپی، بانک‌ها، بیمه‌ها، خودروسازها، اپراتورها و…، در این نمایشگاه حضور داشت.

هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه شهر پایدار

نخستین نمایشگاه شهر پایدار کیش با هدف نمایش آخرین محصولات و دستاوردها در حوزه‌ی پایداری اجتماعی، اقتصادی، زیست‌محیطی و شهر هوشمند در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره‌ی کیش، برگزار شد. این نمایشگاه با حضور جمعی از صاحب‌نظران از جمله محمد خوانساری (معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران)، محمود لیایی (معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست)، پوریا محمدیان (دبیر شورای ترافیک وزارت کشور)، سعید پورزادی (سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش) و گروهی از شهرداران و مدیران، میزبان تعداد زیادی از استارتاپ‌ها بود.

نخستین نمایشگاه شهر پایدار کیش

از جمله مهم‌ترین محورهای این نمایشگاه، می‌توان به دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی سبز، حمل‌ونقل پایدار، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، امنیت در شهرهای هوشمند، اشاره کرد. تعداد زیادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و شهرداری بخش‌های مختلف، توانمندی‌های خود را در بخش شهرهای هوشمند به نمایش گذاشتند. برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌ی مدیریت شهری هوشمند و 10 نشست تخصصی، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود.

محتوای جدول