نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک، با حضور جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد

ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ 27 تا 29 آذر 1401 در مصلی امام خمینی با حمایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. گروه دلفین نیز در کنار بیش از 311 شرکت خصوصی، دولتی و دانش‌بنیان فعال در حوزه‌ی حمل‌ونقل و لجستیک، در این نمایشگاه حضور داشت. از جمله حاضران در این نمایشگاه می‌توان به شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مهرداد بذرپاش وزیر راه، اشاره کرد.

هدف از برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته

وحید قربانی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، اشاره کرد که فعالان حوزه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل‌ونقل ترکیبی و هوشمند، راهسازی و راهداری، فنی و عمرانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها حضور داشتند. همچنین توضیح داد که هدف از برگزاری این نمایشگاه سالانه، تحقق آرمان‌های وزارت راه و حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان و فعالان صنعت حمل‌ونقل است.

نمایشگاه لجستیک و صنایع وابسته

برگزاری پنل و نشست‌های تخصصی

نکته‌ی قابل توجه این رویداد، برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل و پاسخگویی روزانه به مراجعه کنندگان در تمام شاخه‌های حمل‌ونقل در بخش ارتباطات مردمی و برگزاری نشست‌های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی بود.

رونمایی از کتابچه‌ی «شاخص‌های کلیدی عملکرد لجستیک و مدیریت ناوگان»

شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs)، معیارهایی هستند که میزان اثرگذاری فرآیندها و تصمیمات مدیریتی را می‌توانند به‌خوبی تحلیل کرده و نشان دهند. درواقع، یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت در صنعت لجستیک و مدیریت حمل‌ونقل، بررسی شاخص‌های سازمان و مقایسه‌ی آن‌ها با میانگین شاخص‌های کلیدی عملکرد در همان صنعت به‌منظور کنترل بهتر عملکرد هر یک از اعضا و ارکان سازمانی است. در همین راستا، گروه دلفین با همکاری IRAN FMS تصمیم گرفتند که کتابچه‌ی «شاخص‌های کلیدی عملکرد لجستیک و مدیریت ناوگان» را به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل منتشر کرده و در این نمایشگاه، رونمایی کنند.

در صورت تمایل می‌توانید کتابچه‌ی شاخص‌های کلیدی عملکرد لجستیک و مدیریت ناوگان را از اینجا دانلود کنید.

محتوای جدول