پنجمین نمایشگاه کار ایران

میزبانی گروه دلفین از کارجویان، در پنجمین نمایشگاه کار

نمایشگاه کار ایران با حمایت جاب ویژن در برج میلاد برگزار شد. این نمایشگاه که از 5 تا 7 بهمن 1401 با استقبال قابل توجهی از طرف کارجویان و کارفرمایان برگزار شد، بستر مناسبی را فراهم کرد تا همه‌ی افرادی که به‌دنبال پیدا کردن شغل مورد علاقه‌ی خود هستند، به‌طور مستقیم با کارفرمایان و شرکت‌های مختلف، ارتباط برقرار کرده و یک قدم به موقعیت شغلی مناسب خود، نزدیک‌تر شوند.

نمایشگاه کار ایران، موقعیت بسیار مناسبی است تا علاقه‌مندان، از معتبرترین و نام‌آشناترین شرکت‌ها و سازمان‌ها دیدن کرده، با موقعیت‌های شغلی باز آن‌ها آشنا شده و شانس خود را برای استخدام در این موقعیت‌ها، محک بزنند. این رویداد، مانند سال‌های پیش نقش پررنگی را در آشنا کردن کارشناسان، متخصصان، کارآموزان و همه‌ی شرکت‌کنندگان با به‌روزترین نیازهای فضای کاری کشور، فراهم کرده است. همچنین، راهنمایی‌های جامعی را در خصوص افزایش توانایی و مهارت‌های متقاضیان، با ارائه‌ی مشاوره، برگزاری کارگاه‌های مختلف و…، در اختیار آن‌ها قرار دادند.

پنجمین نمایشگاه کار ایران

امسال، گروه دلفین نیز با موقعیت‌های شغلی متنوع در گروه‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، فروش، دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی، مالی و حسابداری، استقرار و…، میزبان کارجویان پرشور در نمایشگاه کار بود. جمعی از مدیران تیم‌های مختلف این گروه، برای ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌های متنوعی مانند افزایش مهارت‌، توسعه‌ی فردی، کمک به درست کردن رزومه‌ای قوی، به اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش خود و…، در حوزه‌های مختلف کاری، در نمایشگاه کار ایران حضور داشتند.

نگاهی به سازمان‌های شرکت کننده در نمایشگاه کار

رستافن ارتباط، شرکت پلیمر آریا ساسول، توسن تکنو، گروه مالی شریف، ایران فان، اندیش طراحان، صنایع تولیدی کروز، پردازش اطلاعات شتاب، بیمه دی، نفت و گاز سرو، مکتب‌خونه، خودرو 45، انتخاب الکترونیک، آژانس تبلیغاتی بازتاب هنر، پرتو تماس نوین، خدمات ارتباطی ایرانسل، شرکت خدمات ارتباطی رایتل، نقش اول کیفیت (نَک)، گرایش تازه کیش، دیجیتون، گلرنگ سیستم، مپنا، شودر، بهسازان ملت، همکاران سیستم، گلدیران، مرکز مالی ایران، کرمان موتور و…، تنها بخشی از سازمان‌های شرکت‌کننده در این رویداد بودند.

مزایای شرکت در نمایشگاه کار ایران

1. دریافت مشاوره‌ی شغلی اختصاصی

یکی از نکات قابل توجه این رویداد، وجود مشاورین مختلف در غرفه‌های این نمایشگاه است. افراد باتجربه، مدیران تیم‌های متنوع و کارشناسان جذب و استخدام سازمان‌ها در تمام ساعات نمایشگاه، حضور داشته تا با ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌های مختلف بتوانند مسیر و راه شغلی مناسبی را برای متقاضیان ترسیم کنند.

2. شرکت در کارگاه‌های تخصصی

در پنجمین نمایشگاه کار ایران، رهنما کالج با همکاری متخصصان سازمان‌های مختلف، کارگاه‌های مختلفی را برای کارجویان برگزار کرده تا فرآیند جذب را برای آنان راحت‌تر کند.

3. استفاده از دوره‌ی آنلاین ورود به بازار کار

اگر در مسیر پیدا کردن شغل مناسب برای خود هستید، مسلماً راهی طولانی را در پیش دارید. این دوره‌های آنلاین، راهنمایی برای این گروه از افراد است. پنجمین نمایشگاه کار ایران، در عصر 7 بهمن 1401، با استقبال پرشور کارجویان و کارفرمایان در حوزه‌های مختلف، به پایان رسید.

محتوای جدول