افتتاحیه‌ی هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان

نمایشگاه «تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو» باحضور برندهای قطعات خودرو برگزار شد

هجدهمین نمایشگاه «تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو» طی روزهای 26 تا 30 خردادماه 1401 در شهر اصفهان برگزار شد. در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان 105 شرکت از 15 استان گردهم آمدند تا جدیدترین و به‌روزترین دستاوردها، محصولات و خدمات خود در حوزه‌ی خودرو و قطعات خودرو را به‌نمایش بگذارند. امسال، گروه دلفین نیز میزبان بازدیدکنندگان در این نمایشگاه بود.

نگاهی به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قطعات خودرو

از جمله غرفه‌دارانی که امسال در نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو حضور داشتند، می‌توان به شرکت‌های مطرحی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، فارس، گیلان، سمنان، یزد، مازندران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، قزوین و همدان اشاره کرد.

هدف برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو

همه‌ی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه تلاش کردند تا توانمندی‌های خود را در قالب قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجزا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، سیستم شاسی، تیونینگ، خدمات پس از فروش و بیمه در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌دهند.

طبق آمار منتشر شده، 70 درصد از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه‌ی تولیدی و 30 درصد از آن‌ها نیز در حوزه‌ی توزیع و خدمات، مشغول به فعالیت هستند. نکته‌ی قابل توجه این است که در این دوره، شرکت‌ها و برندهای مطرح بیشتری در این نمایشگاه مشارکت کردند.

محتوای جدول